Leeg
Hoe kan ik een afspraak inplannen?
Dit kan door contact met ons op te nemen via onze contactpagina. Laat jouw gegevens achter en wij nemen zo snel mogelijk contact met u op om samen een afspraak in te plannen.
Komen jullie over gans Vlaanderen langs?
In heel Vlaanderen zijn we er trots op onze klanten een uitgebreide service te bieden die verder gaat dan de nabijgelegen steden zoals Ieper, Poperinge, Roeselare, Diksmuide of Zonnebeke. Bij Goe’Gekeurd hebben we een toegewijd team van technici dat actief is in elke uithoek van Vlaanderen. Of je nu in Sint-Niklaas, Mechelen, Herentals of een andere stad woont, wij komen naar jou toe zonder extra verplaatsingskosten.
Is een CV-ketel onderhoud of keuring verplicht?
Het onderhoud van het centraal stooktoestel van uw verwarmingsinstallatie is een verplichting, zowel voor particulieren als bedrijven.
- Centrale stooktoestellen op gas (aardgas, butaan, propaan) moeten 2-jaarlijks een onderhoudsbeurt krijgen.
- Centrale stooktoestellen op stookolie (mazout) of vaste brandstof (hout, pellets, steenkool, ...) moeten jaarlijks een onderhoudsbeurt krijgen.
U kan gemakkelijk via deze link uw volgende onderhoud inplannen.
Wordt overal in België geleverd?
Ja, wij leveren uw bestelling gratis in van onze 100 afhaallocaties bij u in de buurt in België. Voor een levering bij u thuis rekenen we €19.95 verzendingskosten.
Waarom zijn onze prijzen zo laag?
Onze webshop wordt beheerd door Goe'Gekeurd BV. Als erkend installateur krijgen wij aanzienlijke kortingen op cv-ketels en installatiemateriaal. Wanneer wij enkel leveren, hanteren wij kleine marges, zodat u profiteert van onze korting.
Leveren jullie ook in het buitenland
Wij verkopen uitsluitend nieuwe cv-ketels die geschikt zijn voor de Belgische markt. We kunnen dus geen bestellingen aanvaarden uit het buitenland. LET OP: We bieden enkel de keuring eerste ingebruikname of installatieondersteuning aan in Vlaanderen. Voor de keuring eerste ingebruikname in Wallonië kun je beroep doen op keuringsbedrijven als Vincotte.
Wordt mijn bestelling de volgende dag geleverd?
Producten die voor 16:00 uur besteld zijn, kunnen wij normaal de volgende werkdag leveren. U kan de producten ook afhalen in meer dan 100 honder afhaallocaties in België. Na uw bestelling zullen we u contacteren om te vragen hoe u uw bestelling graag wil ontvangen. (levering op ophaling in 1 van onze afhaallocaties)
Als u zeker wil zijn van levering de volgende werkdag raden wij u aan ons even te contacteren per email (info@GoeGekeurd.be) zodat we dit kunnen bevestigen. Als u het basispakket installatie hebt bijgekocht dan zullen we u contacteren om een datum af te spreken waarop we kunnen langskomen. In dit geval wordt de levering niet uitgevoerd door een externe firma maar door 1 van onze professionele installateurs zodat we u ter plaatse kunnen adviseren omtrent de installatie. Reken hier toch op een minimale wachttijd van een 2-tal weken!
Kan ik mijn bestelling zelf afhalen?
Ja, u kunt uw online bestelling afhalen in Vlamertinge (Ieper) maar ook in 1 van onze 100 afhaallocaties in België. Vermeld bij uw bestelling dat u graag uw bestelling zelf wil ophalen zodat we u kunnen contacteren om af te spreken waar u uw bestelling wilt ophalen. Standaard wordt de bestelling geleverd bij het adres dat u opgaf bij de bestelling.
Kan ik betalen bij levering?
Nee, leveringen worden uitgevoerd door een externe firma en producten worden pas geleverd nadat ze betaald zijn.
Kan ik betalen bij afhalen?
Nee. Alle bestellingen moeten vooraf betaald worden via bancontact of overschrijving bij bestelling op onze webshop.
Kan er 6% btw gerekend worden?
Nee, bij verkoop rekenen wij altijd 21% btw. Een installateur kan echter 6% btw rekenen als de factuur inclusief plaatsing is, en het btw-verschil terugvorderen via zijn btw-aangifte. Als u de plaatsing aan ons toevertrouwt, kunnen we in bepaalde gevallen 6% btw aanrekenen. Neem gerust contact met ons op voor meer info via info@GoeGekeurd.be |
Mag ik een cv-ketel zelf plaatsen?
Ja, u mag zelf uw cv-ketel installeren. Echter, voor de ingebruikname moet de ketel gekeurd worden met een attest van eerste ingebruikname . U kunt deze keuring eerste ingebruikname bijbestellen bij uw cv-ketel op onze webshop. Indien u geen ervaring heeft met het plaatsen van cv-ketels raden we u aan beroep te doen op een professional. Neem contact op met ons via ons contactformulier om een offerte op maat te verkrijgen.
Door wie kan ik mijn ketel laten keuren?
U kunt uw nieuwe cv-ketel door ons laten opstarten en keuren in Vlaanderen voor €185 (inclusief 21% btw) of €165 (inclusief 6% btw).
Wie levert de garantie?
Bij volledige zelfinstallatie dient u de rechtstreeks de fabrikant te contacteren voor vragen i.v.m. garantie. Als u de ketel door ons hebt laten keuren na installatie, of als u gebruik heeft gemaakt van onze basis installatieservice dan kun je op ons rekenen om de garantie te regelen met de fabrikant in geval van defecten tijdens de garantieperiode.
Waarom krijg ik enkel korting voor diensten bij vooraf betalen via de shop?
Omdat wij op die manier de administratie voor onze techniekers kunnen beperken tot een minimum. Deze besparing geven we terug aan klanten die online vooraf betalen voor een onderhoud van de ketel of ventilatiesysteem.
Hoe kan ik zien of een product op voorraad is?
Enkel producten die op voorraad zijn worden weergegeven op de webshop.
Bieden jullie installatiehandleidingen aan?
De installatiehandleiding wordt steeds meegeleverd met de producten. U kunt deze ook altijd terugvinden via de website van de fabrikant. |
Wat zijn de betaalmogelijkheden?
U kunt betalen met Bancontact of via overschrijving. Om onze prijzen zo scherp mogelijk te houden kun je niet betalen met kredietkaarten omdat de verwerkingskosten voor deze kaarten te hoog is.
Kan ik mijn bestelling wijzigen nadat deze is geplaatst?
Breng ons zo snel mogelijk op de hoogte als je je bestelling wil wijzigen. Eenmaal de bestelling vertrokken is voor verzending kan deze niet meer aangepast worden. Als je ons meteen na de bestelling een email stuurt om de bestelling nog aan te passen dan zullen we dat meestal nog wel kunnen regelen.
Wat is de garantieperiode op mijn aankoop?
De garantieperiode verschilt per product en fabrikant, maar standaard bieden wij minimaal 2 jaar garantie. Let op: de garantie is afhankelijk van het correct installeren van het toestel. Doe een beroep op onze keuring eerste ingebruikstelling of onze basis installatiesercvice om u ervan te verzekeren dat de installatie werd uitgevoerd conform de richtlijnen van de fabrikant om te kunnen genieten van uw garantie.
Hoe kan ik een defect product melden?
U kunt een defect melden via onze klantenservice per telefoon of e-mail. Wij helpen u graag verder met de afhandeling.
Hoe snel reageren jullie op een klantenvraag?
Wij streven ernaar om binnen 24 uur te reageren op alle klantenvragen.
Wat moet ik doen als ik een verkeerd adres heb opgegeven?
Contacteer onze klantenservice zo snel mogelijk om het adres te corrigeren voordat uw bestelling wordt verzonden.
Zijn de prijzen inclusief BTW?
Ja, alle vermelde prijzen op onze website zijn altijd inclusief BTW.
Hoe veilig is winkelen op jullie website?
Onze website is beveiligd met SSL-codering om de veiligheid van uw persoonlijke gegevens en betalingsinformatie te garanderen.
Bieden jullie ook seizoenskortingen of promoties aan?
Ja, wij hebben regelmatig promoties en seizoenskortingen. Houd onze website of nieuwsbrief in de gaten voor actuele aanbiedingen.
Kan ik een product aankopen die niet op de webshop staat?
Ja! Stuur ons een email (info@GoeGekeurd.be) met welk HVAC product je graag wil kopen en wij zullen kijken wat we voor je kunnen doen. Meestal kunnen we je dan wel verder helpen. Ook op deze producten mag je rekenen op een flinke korting t.o.v. de voorgestelde verkoopprijs door de fabrikant.
Wat gebeurt er als een levering vertraagd is?
Bij een vertraging zullen wij u zo snel mogelijk informeren over de nieuwe verwachte leverdatum.
Hoe kan ik zien of mijn betaling veilig is verwerkt?
Na de betaling ontvangt u een bevestiging per e-mail. Ons betaalproces is beveiligd met up-to-date technologieën.
Wat zijn de verzendkosten?
U kan altijd gratis uw bestelling afhalen in 1 van onze 100 afhaallocatie verspreid over heel België. Voor levering aan huis rekenen we €19,95 per verzending. (Als u kiest voor het basisinstallatiepakket aan te kopen samen met uw cv-ketel dan betaald u niks voor de verzending)
Kunnen jullie ook de installatie uitvoeren
Ja! Neem contact op met ons voor een offerte op maat.